למעשה, קיים מגוון גדול מאוד של צרכים שלא תמיד מודעים למאפייניהם השונים. ארגונים רבים פונים למגזרים ופלחי שוק בעלי מאפיינים שונים באמצעות פרוספקט זהה. לעיתים, נוצר להם נזק תדמיתי שקשה לתקן בגלל טעויות מסוג זה. דמיין, למשל, אתר תיירות שוקק ובו גם מעיין. ברור מאליו שהטקסט הפונה למגזר הדתי ייכתב במילים אחרות לחלוטין, מזה המופנה למגזר שאינו דתי. אם למגזר שאינו דתי נבטא את הFUN שבכניסה למעיין, הרי שעבור הקהל הדתי הדבר עשוי להתפרש כבעיה הלכתית של רחצה מעורבת. עלינו להקפיד להבליט לכל פלח שוק או מגזר את שראוי להבליט בפניו. כמובן, נקפיד תמיד על מתן המידע המפורט כדי לא להטעות את הציבור ולגרום בכך לנזק עתידי, אך תמיד יש למצוא את הדרך הנכונה לעשות זאת.
כתיבת פרוספקט או חוברת שיווקית זו משימה מורכבת ומאתגרת. הסיבה לכך היא שבכל פעם קיימת מטרה אחרת שעבורה מופקת החוברת או הפרוספקט. כאשר מעוניין ארגון חינוכי או גוף תיירותי למשוך קהל פוטנציאלי יכלול הפרוספקט או החוברת מידע "מושך" שמטרתו לייצר עניין בקרב הקורא ולהניעו לפעולה מסוימת. אותו ארגון בדיוק עשוי להיות מעוניין בביטוי פעילותו בפרוספקט או בחוברת מפורטת דווקא לצורך גיוס תורם. במקרה זה המידע יהיה מפורט הרבה יותר וידגיש את ייחודו של הארגון ואת ייחודה של הפעילות המתוארת ביחס לארגונים אחרים המציעים פעילות דומה. חשוב יהיה לגרום לתורם הפוטנציאלי להבין שתרומתו דווקא לארגון הספציפי תהיה בעל ערך סגולי גבוה יותר וכד'. ברור, אפוא, שיש צורך להתאים בכל פעם טקסטים שונים במהותם על מנת להשיג את התוצאה המקווה.
מידע שיווקי דורש מיומנות גבוהה ויכולת דיוק בהתאם לקהל היעד. מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע העוסק בתחומים עבורם הוא כותב. בדרך זו יתקבל התוצר המיטבי עבורך.